We zijn er!

27 februari 2016 - Bangkok, Thailand

Inmiddels is het  zaterdagmorgen even  na  7 uur.  Zo  eventjes  ontbijten en  dan  op  weg!

Donderdagmiddag zijn we  door  buurman Theo afgezet  op  het  station en  kon  onze  reis beginnen. We  waren  mooi  op  tijd  op Schiphol en eigenlijk ook al  vlotjes door  de controles. Fijn.  Boarden begon iets  later,  maar  wel  heel  erg  gestructureerd.  Binnen  nog time zat  het  vliegtuig vol en  konden  we  vertrekken  vanaf  de gate.  Er moest  eerst nog even gede-iced worden en daar stond  een file  voor...  Uiteindelijk vlogen  we met  70 minuten  vertraging  dan  eindelijk weg.

De  vlucht  duurde  gevoelsmatig  vrij  lang,  maar  tegen  half  4 's middags  landden we op  Bangkok. Het  eerste dat  opvalt is  de warmte die  je als  een warme  deken knuffelt.  Heerlijk! Vervolgens  een aantal  rijen afwerken voor immigratie en de taxi.  Ook in Bangkok is het  op  vrijdagmiddag  druk, maar  uiteindelijk  liepen  we  rond  half  6 ons  hotel  in.  Inchecken,  spullen  dumpen en genieten van  een ijskoude Chang op het  dakterras.  We werden  beloond met een mooie zonsondergang. Vervolgens even  een klein  rondje  gelopen door  de wijk en nog even een plonsje gedaan.

Omdat we  toch erg moe waren hebben we op het dakterras van  het hotel Pad Thai en Panaeng Mooi gegeten.  Dat  laatste  gerecht was  heel erg  Spicey haha.

Nu hebben we lekker  geslapen en  gaan  we zo  op pad! Ben  heel  benieuwd! Stay tuned!

1. Loes:
    De kop is er af!
    Een goed begin van jullie reis. Jan Willem is culinair direct met vuurwerk begonnen, pittig!
    Ben heel benieuwd naar jullie verdere verhalen en belevenissen.
  2. Gitte Demmers:
    27 februari 2016
    Klinkt fantastisch. Met koning Karel gaat het prima, hij gedraagt zich zoals gewoonlijk weer vorstelijk!! Lekker genieten
  3. Patricia:
    27 februari 2016
    Fijn te horen dat de reis goed verlopen is.
    Ik wens jullie een topvakantie en ben erg benieuwd naar jullie verhalen.
    Het lijkt mij erg leuk om jullie te volgen.
    Veel plezier!
  4. Ellen:
    29 februari 2016
    Leuk om je verslagen te lezen! Geniet!