Bangkok: een bruisende metropool!

27 februari 2016 - Bangkok, Thailand

De eerste nacht zijn  we  allebei als  een blok  in slaap gevallen. Aardig goed  geslapen en mooi op tijd  aan  het  ontbijt. We zijn  naar  de pier gewandeld en vandaar een longtailboat gepakt naar Wat Phra Kaew en het grote paleis.  We waren niet  de  enige met dat idee, het was  aardig druk aan boord.  Overigens geldt dat voor heel Bangkok haha. Enfin,  schuifelend door de entree door,  door naar het kleedhok voor passende kleding,  door naar de rugzakcontrole en na een ‘where are you from’ konden we naar de entree van Wat Phra Kaew op het complex van  het grote paleis.

Het heeft enorm indruk gemaakt.  Al die details! Hopelijk lukt het later deze week om wat foto’s te plaatsen.  Het internet is niet best in het hotel..  We hebben  een paar uur rond gedwaald over  het  complex en  flink wat foto’s gemaakt. We vonden dat we wel een ijsje verdiend hadden.  JW dacht dat hij een ananasijsje vorige ons had geregeld… dat bleek een ijsje met Durian,  kokosmelk en plakrijst …. Vond er al zo’n eigenaardige geur aan zitten haha.

We hebben ons rondje over  het  complex afgemaakt en vonden het mooi geweest.  Op naar Wat Pho (liggende Boeddha). Check! Daarna met de Tuktuk naar Khao San Road.  Een heerlijke bedrijvige  bende.  Ook de straatjes er om heen zijn  reuze gezellig. Iets te gezellig,  maar zo af en toe mag dat 

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl